Sider

mandag den 3. september 2012

Udkast til vintage kort



5 kommentarer:

  1. Kan rigtig godt lide det. :)
    Det er rigtig flot. :)

    SvarSlet
  2. tak :) det er ikke færdigt, men jeg kunne ikke få loadet det op på forum. Jeg mangler noget insoiration hvad der kan kommes på af billede, motiv eller andet... Eller bare en mening om hvad folk tænker om det :)

    SvarSlet
  3. ville nok sætte lidt mønsterpapir bagved og så lidt perler eller andet pynt på det hvide, men nu har jeg det også svært ved ikke at pynte for meget... glæder mig til at se det færdigt :-)

    SvarSlet
  4. Set spændende ud... ligesom Kirsten ville jeg nok sætte noget mønsterpapir bagved og pynte med perler eller måske tør embosse det hvide stykke. Ha en god aften

    Og så synes jeg lige du skal fjerne de to ord vi skal bekræfte for at kommentere. Tak :-)

    SvarSlet