Sider

onsdag den 9. maj 2012

Farvelægning af stempler med mere

Stempler med akvarelblyanter

Så er der igen farvelagt lidt stempler fra Panduro - iiih hvor er det altså hyggeligt.

Overvejer lidt at forsøge mig med akvarel, håber at kunne bruge det til at få et flot resultat, hvor jeg bedre kan tone farven ud som med blyanterne.




Elsker disse søde fødselsdagspiger:



Det har meget at sige hvor meget farve man får lagt på, på det færdige resultat:




VENTER MED SPÆNDING

Jeg bestilte i går en Big Shot hos Anjas Hobby - og Ihh hvor keg glæder mig til at prøve den af.
Selvfølgelig fandt jeg lidt stempler og andet godt, som jeg da ikke kan leve for uden :o)

******************************
Tak for jeres søde kommentarer på mine indlæg, det er fantastisk dejligt at høre fra jer ;)

8 kommentarer:

  1. De se fine ud dine farvelægninger.
    Uha glæd dig til din Big Shot. Det er det bedste køb jeg har gjort.:-)

    SvarSlet
  2. Fine stempelaftryk.
    Tillykke med Big Shotten, den bliver du helt sikkert glad for. Jeg ELSKER min ; )

    SvarSlet
  3. tror jeg har nogle rigtige akvarelfarvver hvis du er interesseteret ??

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak for budet :) Jeg har akvarelfarver liggende for en mindre formue, fra da jeg malede/tegnede meget...

      Slet
  4. Rigtig fine stempelaftryk : ) uha du kan roligt glæde dig rigtig meget du bliver SÅ glad for din Big Shot : )

    SvarSlet
  5. Fint farvelagt, med de rigtige akvarelfarver = DYRE =D
    kan du få rigtigt flotte farvelægninger.
    Big shotten = Guld =D

    SvarSlet
  6. Tak for jeres kommentarer :) det er dejligt med lidt tilbagemeldinger...

    Jeg har akvarelfarver liggende fra da jeg malede og tegnede meget. Har flere gange overvejet at give dem videre, men været lidt en nærrigmås, for det kunne jo være jeg pludselig fik en ide om at skulle male igen. og WUPTI nu fik jeg brug for dem og bunken med akvarelpapir - det er altid godt at have noget liggende i gemmerne

    SvarSlet
  7. Flotte stempler du har farvelagt:) og tillykke med dit køb af Big Shot, du kommer til at eeeeeeeeeelske den:D

    SvarSlet