Sider

søndag den 13. maj 2012

Første "bogkort" og Big Shot

Big shot er i hus!!!!!
Hvor er jeg bare glad for den :) det er da helt fantastisk med sådan en maskine..
Har været lidt urolig, over at den ridser/skærer i den øverste plade, men læst på forum "Scrapsister Forum", at det er helt normalt, og den knassende lyd også er normal...
Nøøj hvir ønsker jeg mig allerede mange nye ting til dem, man kan hurtig bruge mange penge på de lækre dies :)

Bogkort, har i dag været mit projekt, ind imellem vasketøjet, rengøringen og græsplænen :) Hvor er det bare hyggeligt at sidde og "nørkle" med sådan et, det kræver tålmodighed, men sus det er et fedt resultet der kommer ud af det.

 

 

 

 



Tak for besøget og fortsat god søndag


9 kommentarer:

  1. Et fedt bogkort du har fået lavet..!!!

    Skønne have billeder, tak for kikket :)

    SvarSlet
  2. Flot bog-kort. Skønne billeder af dine blomster.

    SvarSlet
  3. FLot bogkort du har lavet dig der ... - og BigShot ... det er en dejlig en ..... :)
    Dejlig uge til dig :D

    SvarSlet
  4. Super dejligt forårs friskt book card! Tillykke med din Big Shot. Den bliver du rigtig rigtig glad for!!

    SvarSlet
  5. Ser rigtig godt ud dit projekt bogkort : ) har endnu tilgode at prøve at lave det : ) er ikke sikkert på min tålmodighed er stor nok : )

    SvarSlet
    Svar
    1. det kræver godt nok også tålmodighed, hold da op :) Men når man først lige har fået samlet de to første sider, kender man fidusen, og så går det nogenlunder... Kan jeg bevare tålmodigheden med en 3-årig som hjælper så kan alle ;)

      Slet
  6. rigtig sødt bogkort, jeg har endnu ikke haft held til at lave det ordentligt. Skønne havebilleder :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. mit er ikke et fejlfrit et af slagsen, men det er ikke helt så slemt som jeg forventede ved samlingen af første hjørne :0)

      Slet