Sider

onsdag den 16. januar 2013

Post-it-notes holder og fold ud æske med Magnolia

Post-it-notes holder

Så er vi halvvejs gennem januar, og jeg har fået lavet lidt kreativt.  Det er blevet til en post-it-notes holder, da jeg godt kunne bruge noget på mit bord på arbejde. Der er pyntet med Magnolia med hulahop ring, den er bare så sød. Farverne er igen blevet lyse farver, tøsestilen er holdt :) Den gule post-it-notes blokke passer meget godt til, da den er i pastelfarve som resten.

 

 


Fold ud æske
Denne æske så jeg på blogrundfart, Whiff of Joy. Den er super nem at lave og kan pyntes på rigtig mange måder. Jeg har valgt at lukke den med et fast bånd, hvor jeg har sat en Magnolia på. 


 

 


3 kommentarer:

  1. Søde æsker du har lavet og i dejlige friske farver.

    SvarSlet
  2. Foråret er savnet, så nu er mine projekter i glade, friske farver, som liver op...
    Tak for jeres søde kommentarer :)

    SvarSlet