Sider

lørdag den 5. januar 2013

Rygsæk

Rygsække 

Rygsækkene er lavet da vi skulle til 40 års fødselsdag hos min svigerinde. Det startede med at jeg havde en ide om at lave en spejderrygsæk. Men det var sværere end jeg lige havde troet, for hvor er der mange måder sådan en kan se ud på. 

Den første jeg lavede blev blå og grøn, og en noget kantet af slagsen. på skulle have været et stativ bagpå, men havde ikke materialer til at lave det af, så det måtte blive et andet. På stativet skulle liggeunderlaget være fastmonteret, så gemmer den til en anden gang.


  

Siderne er monteret med små eyelets, så man kan hænge et lille kompas, foldekop eller andet på som spejdere har med at udrustning.


Men uden stativ måtte jeg finde på noget andet. En rygsæk hvor der kunne være et underlag på. Inden i rygsækken er der lavet en lille pung, hvor der er plads til hilsen og en evt. pengegave.


 


1 kommentar:

  1. Hold da op, hvor er det nogle flotte rygsække du har lavet! Det er da bare supersødt med det underlag på den røde rygsæk ;-)

    SvarSlet